Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


RL: Pretzels! RL: Pretzels!

Rated 5 / 5 stars

Oh my GOD!!!!!

Haha that was some great stuff. Randomness at its finest. The Lock Legion is uber sexy :). Btw what program do you use to make the voices?
any ways time for the big part in my review!

Graphics 10/10 - I like the locks they are teh sex!

Style 10/10 - Good color and animation.

Sound 10/10 - They sound funny, so yeah.

Violence 0/10 - I dident see any.

Ineractivity 0/10 - Its not a game, you be the judge.

Humor 10/10 - I love random flashes they rock ^_^.

Overall 10 - Hope to see more!

Happy newyear.


People find this review helpful!
AtoMic-mE9 responds:

Thanks for the Review, the program can either be: TextAloud or Speakonia. Search them on Google and you can get the free demo.
I hope to make this a series, so expect more coming!


Retarded Christmas Retarded Christmas

Rated 5 / 5 stars

Haha pretty good.

REVIEW TIIIIME REVIEW TIMMMMME!

Graphics 10/10 - I love sprite movies, this was a good one.

Style 10/10 - Animation was smoothly done, and the mouthes moved so its all good.

Sound 9/10 - I had to knock off 1 mark from sound because protomans voice acting to a little crackly in some spots.

Violence 10/10 - I dont really know why I have it a 10 but there you go!

Interactivity 0/10 - Its not a game, no explination needed.

Humor 10/10 - Haha it was funny, gave me a good laugh.

Overall 10 - Good Job on this one, looking forward to more of your work.

Happy new years.


People find this review helpful!

My First Animated Flash. My First Animated Flash.

Rated 5 / 5 stars

Lol nice one.

Well here comes my review:

Graphics 10/10 - It was good, espicially if it was all drawn by mouse.

Style 10/10 - The animation was smooth and it had good coloring.

Sound 10/10 - Clear sound, not cut out or crackly.

Violence 10/10 - He gets hit in the head with the Swift 3D thing, so yeah.

Interactivity 0/10 - Well its not a game.

Humor 10/10 - It was a funny sound bite, gave me a good chuckle hear and there.

Over all 10 - I hope to see more good stuff like this.

Happynew years! best of luck in 2005.


PureCarnage responds:

Thanks for the review Jonathan!

I'll never draw w/ a mouse again... all watcom tablet and lineart for me now. Just wait until you see my next flash... it blows this up into itty bitty pieces.

Recent Game Reviews


Sex Kitten Sim-RPG Sex Kitten Sim-RPG

Rated 5 / 5 stars

Good n Hot!

Im a big fan of these games, they are really good. Anyways the graphics are cool, and the story line is always something I have liked. The actionscripts are very good, and surprisingly there are no bugs in this. The pictures are cute, and may I ask where you got them from? Anways good job, and dont stop making these.



kill bellclock!!1! kill bellclock!!1!

Rated 5 / 5 stars

Weeeee ^_^

Nicely done! I dont hate anyone from the CC but GJ. And GJ on Underdog Of The Week :).


BellClock responds:

Thank you, and thank you! :p


dicks dicks

Rated 5 / 5 stars

Yey!!!!

Make a few more games and I will add you to favorite author!!!!! <3


sexmafnfnfnfnfnfnf22 responds:

yay :D